torsdag 10 juni 2010


Hej och hå, då ska lilla jag börja blogga om mitt mer eller mindre flummiga liv.
När man som jag är en småbarnsmamma till två små vilda men goa troll,ja då händer eller sägs det mycke roliga saker...och det är det jag tänkte bjuda på.
Eftersom jag blir väldigt inspirerad av alla andras bloggar så tänkte jag att jag kanske kunde
inspirera någon med ....min stora hobby,sy barnkläder.....men även bilder från vår husrenovering....alla mer eller mindre kloka loppisfynd jag släppar hem...mina namnsmycken jag gör ...och allt annat som kan hända hos den lite halvgalna familjen.
Här kommer lite bilder på saker jag pysslat ihop:

Oj,där kom lille Tore med på bild!

Stjärnmössan

Singoalla klänning med pippfåglar

T-shirt med elefanter

T-shirt med apor

Mössa med apor

Inga kommentarer: