onsdag 11 augusti 2010

Baka,baka....

Ja,det här är min nya kompis...visst e han söt ;)
Självklart så önska jag mig en "Leila-maskin" som så många andra,för den e ju så fin...
och dyr!
Men så kom min svärmor släpandes på denna lilla manick...och ja,jag gilla den!
Och baka bullar kan han göra, fast Peters mormor köpt den någon gång på 40-talet!

Och bullkalas ska det bli, på fredag den trettonde då min lilla prinsessa blir 1år,redan...tänk att det var ett helt år sen man låg där och trodde man skulle dö till att snabbt vända när man fick snosa på det där goa lilla knytet.
Jag skulle kunna föda 100 barn bara för att få vara med om det lyckliga ögonblicket.
Men....
...under tiden jag bakade roade sig Thyra kungligt...med detta!
Snacka om möblera om men det va det värt,hon satt nog så i tre timmar i sträck o bara plocka o plocka!

1 kommentar:

Ann sa...

När ska vi komma och äta bullar då..? ;) Grattis till lilla sessan imorgon!
Önskar att jag hade en lite flicka när jag ser dina kläder!