torsdag 14 april 2011

Härliga vår...



...och då behöver man snart inte ha mössa på huvudet,men gjorde den här vändbara mössan till en tjejkompis son när vi för ett tag sen var o hälsade på dem.
En gammal kompis som jag haft så mycke roligt tillsammans med och så helt plötsligt så har man inte setts på flera år o båda har lyckats fått två barn....då är det väl ändå på tiden att man tar tag i och träffas igen ;)
Och som jag trodde så kändes det precis som där vi slutade,underbart att ha såna vänner tycker jag!
Åter till mössan,klippte till en modell som jag tyckte skulle bli bra...ganska fyrkantig men med avklippta hörn.När jag sytt ihop den,ja...den såg lite skum ut tyckte jag men låt gå.
Och när lille H tog på sig den så....ja den satt perfekt...ja oj vad duktig ja e ;))

1 kommentar:

lite virkat sa...

http://litevirkat.blogspot.com

nya bloggen =)

Kram Elin