tisdag 6 mars 2012


Sålde ett par pösiga hängslebyxor med stjärnor för ett tag sen till en liten pojke.
Han och hans mamma tyckte så mycke om dessa byxor att de beställde ett par likadana ganska snart men i en annan färg.
Och nu ville de ytterligare ha ett par men då fick jag fria händer att knåpa ihop av vilket tyg jag ville.
Den här gången blev det i velour som är så varmt och mysigt nu när det fortfarande är lite kallt ute.
Hoppas att lille goa Lowe kommer gilla sin nya lekbrallor.


Och så en liten mössa till en liten kille på 1 månad...såå söt.

Imorgon ska jag fylla på mitt klädlager till nästa vecka då jag ska få äran att få visa mina kläder hos en tjej här i stan.Alltid lika roligt att man uppskattar mina kläder :)

Förövrigt är det så roligt att få sy på nya maskinen men vad ska den andra stackars maskinen få ta vägen,är det nån som vill ha en fullt fungerande overlock så vet ni vart det finns en ;)

Visst är det härligt annars med att vårsolen faktist börjar glutta fram lite,dessutom var jag hos min kollega och goa vän på AloeVera-visning så nu har jag börjat dricka AloeVerajuice...känner mig faktist ytterligare lite piggare.Är helt såld på dessa produkter och vad de gör för vår hälsa.
Nu ska godisråttan inom mig försöka och behärska sig lite,hihi!

Nej,en kopp te innan min första kund kommer,sen kör vi igång en ny härlig dag.

                      Kram på er alla!

1 kommentar:

Annelie sa...

Känns lite som över kurs med overlock maskin till mina vetevärmare, annars hade jag kunnat köpa den :). Ha en bra dag!