lördag 10 maj 2014

Veckan som varit


Från att jag skrev i förra veckan om hur underbart det var med vårsol,hihi,den här veckan har det regnat konstant.
Dessutom var det första gången både för August o Thyra att börja spela fotboll,var ju inte hur enkelt som helst hur man skulle klä sig.Men jag hoppas att de tyckte att det var roligt ändå.
Själv har jag varit o jobbat i Stockholm hela veckan,såå roligt jobb är det...men på kvällarna saknar man familjen väldigt mycke...är inte riktigt van vid tystnaden o lugnet.
Men som min storasyster säger,man mognar med åren o lär sig att älska umgås själv...ja eftersom jag är så ung så ;)


Så min första arbetsdag på salongen den här veckan var igår,sån skön omväxling.
Blev så enormt glad o rörd när en äldre dam som är min kund kom in på förmiddagen med den här burken med surdeg o flera goda o lite annorlunda recept på bröd.Hon visste att jag nyligen köpt mig en köksassistent o så gärna ville börja baka eget bröd.Tänk vad glad man kan göra en annan människa av att bara överaska så här❤️
Så ikväll ska det bakas 👏
Först här på förmiddan ska jag& barnen på lilla Irmelins barnkalas på Lek&Buslandet,ska bli så skoj.

Ha nu en mysig helg allihop 😍

Inga kommentarer: