lördag 26 februari 2011

Stjärnor,stjärnor...




Har nog aldrig varit så här förkyld i hela mitt liv,ser ut som Rudolf med röda mulen och känner mig som en 98-åring i kroppen....men jag har faktist lyckats knåpa ihop lite i de härliga tygerna med stjärnor.

Hur förkyld jag än var så vägra jag att ställa in gårdagens festlighet...en trerättersbjudning med mina äldsta vänner på besök.
Lille A hade såna bekymmer vem som skulle äta all mat när jag stod och lagade,ja det är ju till mammas tjejfest förklarade jag för honom.
Då tittade han på mig och undrade om de skulle komma medans han o Thyra fortfarande va vakna eller inte.Ja de kommer nog inatt när ni sover.
Hm,hur gör vi med Thyra då ,för hon e ju en tjej.Visst e de söta med sina funderingar!
Sammanfattningen enligt Agge(som råkade smyga ut till oss vid midnatt och sitta o hänga med "tanterna) och enligt mig oxå "Det där va en trevlig fest,du mamma!"

Ja annars längtar man väl som alla andra nu till våren,behöver solljus känner jag och det i MASSOR för så här trött va länge sen man va.

Idag blir det i varje fall 1-årskalas för en liten Vincent med hela tjocka släkten och kalas brukar lysa upp i vintermörkret.
Synd bara att man inte har en endaste smaklök kvar i kroppen...var det kul igår och äta en trerätters som ,jag lovar att ett papper smakar nog mer än vad detta gjorde ;)

Nu ska här kureras så man blir pigg som en lärka inom en snar framtid!
Trevlig helg och kram på er!

Inga kommentarer: