söndag 20 februari 2011

Vad lite tyg kan göra en glad.....


I helgen arrangeras Syfestivalen på Älvsjömässan och dit har jag viljat åkt läääänge,men äntligen kom jag och min kära mamma iväg till Stockholm.
Behöver jag säga att jag kände mig som mina barn skulle ha känt sig i en godisaffär ;)
Köpte dessa stjärntyger och molntyger från JNYdesign,som bara har helt underbara tyger.




Hittade även andra favoritsäljare som Znok,Mjuka tyger och Neanobelle,som hade dessa fartfyllda och färgglada tyger.

Nu kliar det i fingrarna att hugga in...har såå mycke ideer i huvudet...lite mer tid bara,tack!
Är det något tyg även ni blir förälskade i och önskar ett litet plagg uppsytt i så är det bara att du hör av dig till mig på gabriella_edwinzon@hotmail.com.
Kommer även att sy upp lite kläder som jag tänkte lägga ut på försäljning här framöver.
Ha nu en underbar söndag!

1 kommentar:

Katja K sa...

Du är fantastiskt duktig Gabbis, blir så imponerad :-). Beställning skickad med e-posten ;-).

Trevlig lördag!!
Katja