lördag 21 maj 2011

En bröllopslördag...


Först kommer en härlig bild på mina små troll i deras nya trädgårdsmöbler,ja kortet är inte tagit idag...för idag är det solsken så långt ögat kan nå.
Köpte den här lilla gruppen på IKEA för några veckor sen,kruxet är bara att som mamma tycker man att den ska stå där på gräsmattan och bara va så fin...medans busungarna tycker att den ska stå överallt.Åh,ännu mer saker att plocka med och ställa tillbaks.

Annars har det varit en härlig lördag med kärlek i luften...har klätt en väns vän till brud idag och oj såå vacker man kan bli...alltid lika roligt med detta jobb man har :)

...och så en liten bild på mitt andra IKEA-inköp som förgyller mitt badrumsfönster.
Svar ja på frågan om vi har bra insyn i vårat badrum ;) jaja man bor ju på landet,det är mest våra stackars gäster som brukar påpeka att de inte gillart,hihi!

Blev inga sy-inlägg idag på bloggen men jag jobbar fortfarande på min kudd-beställning,men snart ska det bli mer babykläder för på onsdag ska det sys lite nytt igen.
Är så glad för alla beställningar jag fått och rörd för alla fina kommentarer ni ger mig,kram på er o ha en trevlig fortsatt lördagkväll

Inga kommentarer: