onsdag 25 maj 2011

En bra onsdag...

...ja, idag fick jag massor av beställningar gjorda,bla den här lilla bodysuiten eller vad kallar man denna lilla kreation.
Har aldrig sytt en sån förrut och fick sätta mig och rita,klippa och klura lite innan den blev till men tycker faktist att den blev riktigt gullig till slut.
Funderar starkt på om jag inte skulle göra samma modell men i bomullstyg,vida ut benen lite mer och sätta resår i benslutet till Thyra.
Ja det tål och tänkas på...

Annars leker livet på,lite mycke regn de sista dagarna bara men annars känns det ju verkligen att solen är framme lite mer för hundra gånger piggare känner man sig faktist.
Började min dag med utvecklingssamtal på dagis idag,från att vara lite orolig att få höra att min lille prins hittar på massa bus om dagarna till att gå ut som världens stoltaste mamma,uj vad min son var intelligent och duktig ;)

Nej nu måste jag hinna äta upp min Marabou (måste ju alltid dela så broderligt annars),mysa klart i mitt favvishörn i soffan (som vi alltid slåss om annars) och njuta av min älskling Per Morberg (någon slår alltid om kanal när han är på) ...innan sambon kommer hem...fast jag saknar han faktist lite redan,även fast det ibland är ganska skönt o bara njuta av ensamheten och tystnaden...för i vårat hus är det aldrig tyst ;)

1 kommentar:

Dova sa...

Det är jag som numera är ägare till bodysuiten, eller rättare sagt min son. Den är sååå fin och passar min lilla grabb alldeles perfekt :D
Mycket fina kläder du gör! Jag ska helt klart kolla in vad du gjort mer, och troligtvis fylla ut bebisgarderoben en aning till :)