söndag 15 maj 2011

Singoalla,singoalla,tralalalala...

...ja se där...det blev en liten singolla till,för ovanlighetens skull ;)
Framförallt ääääälskar jag och göra dessa små sötnosar och så är de så roliga att kombinera med olika bomullstyger.
Denna lilla klänning gick till en liten tjej vars mamma gärna ville ha en liknande som den jag hade med i mitt förra inlägg...dessvärre har tygerna börjat tryta...mamman fick komma hem till mig och välja fritt i mitt skåp och då blev det denna kombo...och en trevlig fika ute i solen.
Behöver jag tillägga att jag älskar min kombination av att klippa hår ena dagen till att andra dagen sitta och knåpa små underverk :)
Är dessutom så glad att ha fått fler o fler beställningar och dessutom av en del som bara av en slump hittat hit,ingen blir gladare än jag.

Nu har jag i varje fall gjort en stoooor beställning av massa ljuvliga tyger som jag hoppas dyker in snart,snart!
Några onsdagar framöver blir det inte så mycke barnkläder sydda pga att jag åtagit mig att sy kuddar av....ja tro det eller ej... 10 meter tyg.Ja så efter 20-25 kuddar kommer jag troligvis längta efter mina vanliga alster.

Annars må jag säga att livet har vart sämre,detta väder gör ju att man kan strosa i sin trädgård,planera vad man ska så i sitt lilla land,låta barnen springa fritt med bara små sandaler på fossingarna och bara allmänt njuta...
som jag gjorde igår ...barnen lagda,ett glas rött i handen,sittandes ute i trädgårdsmöblerna med dörren på vid gavel, Erik Saade i bakgrunden och en massa skitsnack med en annan småbarnsmamma som rymt hemifrån ;)
Ja,mer av såna sommarkvällar!!
Återkommer när jag levererat min "kudd-order" hihi!

2 kommentarer:

Victoria sa...

Jisses vilka fina kläder du syr... Hoppas att allt är bra med dig!
Ha en din kväll!!
Kramar Victoria

AnnSofi sa...

Klänningen är såå fin, suupernöjd!!
Nu väntar vi bara på värmen så vi kan använda den.. =)

Kram AnnSofi