lördag 7 maj 2011

Kalas,kalas...

Nu känns det verkligen att det är vår i luften och då är det dags och gratta alla våra födelsedagsbarn.Och hur gärna man än vill så kan man ju inte klona sig och gå på flera födelsedagskalas samtidigt ;)
Så mina små troll fick följa med farmor till stora tjejen Irmelin som fyllde hela två år igår.
Med sig i present fick de denna lilla klänning och en rosaprickig resväska,perfekt till en liten prinsessa.
Prinsessans mamma älskar "vintage-tema" och ja den e väl lite åt det hållet...

Själv tog jag mig till andra sidan Hjälmaren,till en barndomskompis som fyllt år.
Där bjöds det på en underbar trerättersmiddag med mina äldsta o käraste vänner...blir alltid lika roligt...och sent...
känner mig som en disktrasa när min son kommit på den fantastiska ideen att när det ändå är ljust ute kl 5 på morgonen så är det ju lika bra att gå upp...jo jo,kul o va hans mamma.
Hm,tror jag slog till på tre timmars sömn inatt,men sova kan man göra när man blir gammal ;)
Vila upp mig för att på måndag dra till Stocholm i två dagar med jobbet,ska bli riktigt nice för det finns liiite tid till att shoppa oxå ;)

2 kommentarer:

AnnSofi Toftling sa...

Jätte fin klänning Gabbe!!
Kan man få beställa en sådan i stl 86 till lilla Alice?

Suuuper Snygg!


Kram AnnSofi

Anonym sa...

Supersöt klänning! Du är så duktig.

Kram
Anna-Karin