onsdag 20 juli 2011

August&Thyra-tröja + blåbyxorna...

...ja,det blir min goa kille det...min stooora kille, för vart har min lilla bebis-Agge tagit vägen.
Ja nu för tiden är väl inte mamma stora idolen för nu ska man vara med pappa och bygga med blåbyxorna på.Men tack o lov duger fortfarande mammas hemmasydda tröjor till ;)

Måste väl erkänna att detta inlägg blir ett litet utfyllnadsinlägg, för nu har jag vart dålig o uppdatera.
Har ju faktist sytt en hel del idag på min "sydag" men så var det ju det där med att fota oxå.
Ska införskaffa mig en ny kamera och då ska det bli andra bullar av.

På lördag ska jag ha min första visning här hemma och oj vad det ska bli spännande,blir så glad för alla som är nyfikna på mina kläder.




Måste bara avsluta med en bild på min andra goa kille.
Har alltid sagt att jag inte är en kattmänniska och det får jag äta upp nu med råge.
Lille Eivar har helt ändrat på det,så numera sover man mer omslingrad med en hårboll än med sin andra hälft ;)
Nu tror jag John Blund sitter på axeln så dags att nanna kudden.

1 kommentar:

lite virkat sa...

Men gud vad roligt med en visning! Hoppas att du får massa beställt =)