söndag 24 juli 2011

Igår hade jag min första klädesvisning för ett gäng underbara mammor.
Jobbade på dan så det var bara o kasta sig i bilen hem för att hänga upp lite kläder o tyger,var riktigt nervös att allt kunde bli pannkaka eftersom jag inte var riktigt förberedd.
Men bara de klev över tröskeln så släppte all nervositet och det mixades o matchades bland tygerna och slutade med att alla verka nöjda över sina beställningar.
Nu är det dags för två veckors semester...sen ska det sys för fulla muggar,då hinner jag även beställa de tyger som saknades.

Under tiden jag hade min lilla visning så var A&T hos sin farmor...och då kommer barnens älskade faster med årets överraskning.
Min lilla Agge är helt tokig i Pippi och pirater,det är det enda han leker med och från att igår byta ut sin hemmabyggda papplåda som skulle föreställa ett piratskepp till ett RIKTIGT PIRATSKEPP...ja, jag må säga att han var salig min lilla pojk...han kunde knappt gå och lägga sig.
I vanliga fall sover han med sina favoritleksaker under sin kudde (igår natt sov han med Peters tumstock under kudden ;) och hur skulle han göra med detta stora skepp,hihi,sötnosen!




Och tydligen hade lillasyster och mamma oxå varit snälla tyckte faster, T fick en litet gosemarsvin med en liten bur till medans jag fick ett underbart retrotyg i jersey.
Tack snälla du!

2 kommentarer:

lite virkat sa...

Hej vännen! Måste säga att det tyget var helt underbart! Fick du mkt av det? Skulle vilja ha något sytt av det om det går? Helt ljuvligt! Kram

gabbiloo sa...

Jo jag fick en bit som säkert räcker till ett eller två plagg,klart jag kan sy nåt tjusigt till dig.Gick superbra i lördags så nu känner jag mig taggad inför våra planer ;)