onsdag 6 juli 2011


Imåndags var min kära väninna och hennes små killar här och hälsade på,vi hade en underbar dag tillsammans och innan hon åkte fick hon ta sig en glutt i tygskåpet.
Sydde för ett tag sen ett par muddbyxor o tröja till hennes lillkille...men som sagt,eftersom mudden både i midjan o benslutet är lite längre så går bxorna nästan och använda i år framöver.
Därför uppdatera vi setet med denna nya tröja.


Och här sitter en förväntansfull liten teaterapa kl.7 imorse,och väntar på att få åka till sin älskade "moster Dana".
Det roliga med min dotter är att "mammas konstverk" är inte hennes stil,utan så här ser hon ut de gångerna hon klätt sig själv...gummistövlar,brorsans keps o en blöja,ja hon tycker det räcker bra så ;)

Förmiddagen tillbringade jag,A&T i Örebro för att inhandla en present till min systerdotters födelsedag.
Vi hade väldigt mysigt tillsammans och avslutade shoppingen med en stunds fika på ett cafe...i o f sig innebar shopping två affärer,tordes inte utmana ödet mera ;)

Eftermiddagen o kvällen blev hos min älskade syster o hennes goa familj.
När man kommer dit laddar man verkligen batterierna,tänk om vi hade bott närmare varandra,vad underbart det vart!




Och självklart hann jag även smita in på en tygaffär i deras lilla samhälle och inhandla lite gulligt jordgubbstyg och lite spets också.Ni som följer min blogg har nog vid det här laget förstått att jag har en förkärlek till olika spetsar.
Så nu längtar jag till nästa gång jag och symaskinen får till en date...

Inga kommentarer: