fredag 21 oktober 2011

En mössa till min egen tjej

Ja ibland glömmer man bort att uppdatera sina egna barns garderober...så nu fick Thyra det lite varmare om öronen.
Undra varför man alltid ska krångla till allt,har knepat o klurat länge på en snygg mössmodell och hade ritat en bra modell efter många provningar.
Nöjd blev jag men efter att hittat en gammal mössa i garderoben som enbart var ett rundat bakstycke o framstycke som var ihopsydda,ritade jag en liknande o blev minst lika nöjd...bara mycke enklare att sy :)
Så nu blir det en sån modell på baggymössorna.
Ja,hihi,ett långt inlägg för lite mössor men jag blev som sagt var lite nöjd över mig själv o min upptäckt ;)

Annars är det snart helg o några få kunder återstår för att jag sen ska ta min cykel hem för lite helgmys.
På måndag blir det en sydag med massa nya idéer till min "första" Klädesvisning som en tjej bokade idag.
Jippi,spännande o lite nervöst men framförallt såå roligt att komma igång.

Ha nu en mysig helg alla vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fasters lilla gullhöna, vad fin du blev i den nya mössa.