torsdag 27 oktober 2011

Vad glad man blir....


En tjejkompis från Göteborg kontaktade mig o fråga om jag ville sy mössor till hennes små fina ungar och självklart ville jag det.
Och sen får man dessa fina bilder skickade till sig och en jätterolig video med Junia som gör en kärleksförklaring till sin mössa...hur glad blir man inte då :)
Det är sånt här som gör att man älskar att sy till andra barn.

Annars har verkligen hösten kommit till oss,men det är bra mysigt med den här årstiden också.
Som igår när vi följde med bästa "faster Nenne" för att hämta hö på en bondgård och titta på alla stoooora kossor och djur en bondgård kan bjuda på.
Lite lagom frysna efter det besöket åkte vi hem och myste ner oss i soffan med Lejonkungen,en varm sprakande kamin bredvid och lite god kvällsmat.
Men det gäller väl bara och lära sig att ta till vara på alla årstiders fördelar.
Ha nu en bra dag så ska jag fortsätta och göra mina kunder fina i håret ...

Inga kommentarer: