tisdag 22 november 2011

August&Thyra påsar införskaffade...


Nu börjar julen närma sig med stormsteg och det innebär även att julmarkanaden jag o några tjejer har anmält oss till snart är här.
Och ska man sälja på en julmarknad behöver man ju fina påsar man kan ta hem sina nyinköpta kläder i.
Den här iden fick jag i somras när jag var i en butik ute på landet som hade vanliga bruna kassar med sin egen stämpel på,såå fina!
Han som ägde butiken var så hjälpsam och glad att jag gilla deras ide att jag fick förslag på webbsidor jag kunde titta in på.
Så här vart slutresultatet....
Påsarna skickade jag efter på www.imagepack.se och stämpeln är beställd från www.billigastamplar.se
Måste bara ge en varm eloge till företaget som gjorde stämpeln...inom några minuters samtal hade han mailat över perfekta förslag...två dagar senare låg den i min brevlåda...kan man klaga....nej,en bamsestor julkram till han ;)

Så nu när det var fixat känner jag mig ännu mer taggad att sy massor att ta med mig och förhoppningsvis få lägga i dessa påsar.
Igår sydde jag en hel drös med velourbyxor i alla härliga färgkombinationer man kan tänka sig,imorgon blir det till att uppdatera klänningslagret.

Tanken är att i fortsättningen (när vi varit på julmarknaden) kommer jag lägga ut alla kläder med storlek&pris här på bloggen under "Till försäljning",så att ni om ni skulle vilja ha ett August&Thyra-plagg i eran garderob kan ni enkelt gå in här och välja o vraka själva,för att sedan bara skicka ett mail till mig.
Eftersom jag inte vill massproducera och vill att alla kläder ska vara unika till just ditt barn,hoppas jag att även ni kommer gilla min tanke.

Inga kommentarer: