söndag 18 mars 2012

Blir man inte glad så säg....


...när man får detta fina syskonpar mmsade till sig.


...och denna goa lilla pojk som är en riktig storkund :)


Ja,som sagt det är när man får såna här fina bilder och uppskattade ord som man känner att det är såå grymt roligt att fortsätta sy.

I torsdags hade jag en klädesvisning som var lyckad,så imorgon ska det sys  med ny kraft igen.
För den här influensan var inget skoj...skrattade åt min sambo som låg en hel vecka innan oss.
Så fick man tillbaks med råge och dessutom låg båda barnen även sjuka samtidigt.
Tack o lov så har jag världens bästa svärmor (ja se det finns ett fåtal ;) som alltid ställer upp,så hon dök upp med en kasse full med massa spännande och fyllde upp kylskåpet igen.

Annars har helgen rullat på lika fort som den alltid gör.
Igår var vi och hälsade på en ny liten tjejkusin som bara hade hunnit blivit två dagar,så liten och söt.
Och idag startade vi vår dag kl.04.35,då lilltroll tyckte att det var trevligt att kliva upp...så det kändes som en hel evighet tills vi skulle på barnkalas på tidiga förmiddan.
Efter en sen lunch gick jag och barnen en skogspromenad som slutade tre timmar senare med gyttja upp till knäna då deras fyndiga mamma tyckte att gena genom en åker var en fantastisk ide ;)
Ja med lite tålamod kommer man alltid hem...och locka man bara med "man får dricka varm choklad framför tvn" pina de små benen på.

Men efter en onyttig pizza så känner jag att Herr Blund börjar knacka på....

Inga kommentarer: