tisdag 27 mars 2012

Ett gäng pandor

Vad mycke fint det blev av detta "pandatyg" som jag köpte på syfestivalen,tyget kommer från liandlo som har massor av fina tyger.
Dessa kläder sålde jag på klädesvisningen jag hade för ett par veckor sen och nu är de uppsydda och levererade till sina nya ägare.

Nu har jag gjort  alla klädbeställningar klara så imorgon ska jag och barnen ha en mysig ledig dag.
Vi ska ha kusin Sandra på besök och det ska bli lika härligt som alltid och få se henne och umgås lite.
Man hinner liksom inte med sina nära och kära ibland,känns ibland som det är mycke jobb och där emellan ska man hinna äta o sova,sen är tiden slut ;)
Men på lördag,då ni,då ska tant ut och roa sig ordentligt med min goa vän Pillan som jag gjort så mycke roligt med  innan man fick familj.Samma sak där,vi hinner inte heller träffas så mycke som vi egentligen vill.
Vi ska tillbringa eftermiddagen på ett spa med behandlingar och sen avslutar vi kvällen med lite vin (eller kanske lite mer än lite ;) och utgång,det var år sen man gjorde det :)

Ha det nu gott alla kära/Gabbis

Inga kommentarer: