onsdag 11 april 2012

Skånebesök


Påsken har varit väldigt lugn och harmonisk,middag hos svärmor med tjocka släkten och massa god mat på påskafton.
På påskdags kvällen kom August på att han ville sova över hos hans älskade farmor och sambon åkte på att lägga lilltroll,då en gammal tjejkompis från Skåne kom på besök med en flaska vin under armen.
Älskar människor som är spontana...och med lite vin innanför västen hjälptes vi åt att knåpa ihop mössor till hennes tjejer.
Sent på kvällen kom ett mms med tjejerna sovandes...i sina nya mössor,söta ungar!
Alva hade jag även lovat ett par sådana här hängslebyxor,som jag skulle sy under veckan och lägga på brevlådan.
Men vad sjutton,Thyra o jag vakna redan vid sex...så vi körde igång!
Tro att tjejen vart nöjd när hon fick komma hit på morgonkvisten och hämta sina nya byxor innan hemfärden på sex timmar.

Nu ska äntligen den här bloggen bara bli en blogg,med massa struntprat om vad som händer hemma hos oss.
Kommer självklart lägga ut bilder på kläder som vanligt men kanske lite mer annat också.
Vill du däremot kolla lite kläder som finns till försäljning eller titta på tygbilder om du tex är sugen på att sy upp ett plagg så ska du gå in på min nya sida   www.augustochthyra.se

Hoppas du tycker om nya sidan och är du nyfiken på något så kontaktar du mig så gärna på info@augustochthyra.se

Kram på er från mig

Inga kommentarer: