söndag 15 april 2012

Matchande kusiner


Dessa klänningar sydde jag för ett tag sen till en liten tjej och hennes kusin i Finland,andra klädesbeställningen som går till Finland (lite roligt för mitt lilla lilla företag att det går utanför Svergies gränser ibland)
Ursäkta bildkvaliten för den är under isen  men ibland vill man bara blogga ;)

Annars har helgen varit så slappig o skön...gårdagen tillbringade vi i trädgården efter lite blominköp på Granngården.
Dessvärre hade lilla virriga jag inte köpt tillräckligt med blomjord och ibland är det ju en fördel och ha lite jord till planteringar.
Så efter lite barnkalasande hos www.litevirkat.blogspot.com  så fortsatte vi vårt trädgårdsarbete på eftermiddagen.
Mamma Elin och jag peppade tillsammans lite för julmarknaden också...ja det e lika bra och börja i tid och be vädergudarna om bättre väder denna marknad skulle inte skada heller ;)

Har ju glömt o berätta om min klädesvisning jag hade i tisdags kväll hemma hos underbara Frida,inte nog med att de beställde massor...så lärde man ju känna nya härliga bekantskaper och dessutom gofika på det.
Ja,båda mina jobb är bra underbara.
Men nu är det nog bäst och knoppa in så man orkar med en ny härlig arbetsdag imorgon...

Inga kommentarer: