onsdag 16 juni 2010

Förvaring till barnen!

En ny härlig dag!Börjar känna mig piggare efter att jag legat däckad förra veckan...fick aldrig veta vad det var för fel på mig även fast jag var till vårdcentralen två gånger och hade jättehög sänka.

Jag har varit så trött på den där korgen i hallen som alltid lyckas vara överfull med mössor,vantar,halsdukar mm mm.Så därför satte jag mig o sydde två gympapåsar till mina små troll.
Visst e dem lite söta,kanske inte ett bra genomtänkt val av färg ;) men men...huvudsaken e ju att de e snygga Eller? ;)
Den filosofin gillar min sambo...NOT!Förstår inte att karlar ska vara så praktiska,hi hi!

Nej,nu ska jag lägga på sista strykningen på den lilla söta soffan jag köpte till barnens rum...åka till ÖB o köpa en ny häftapparat så jag kan spänna fast tyget jag fick av svägerskan.Tänk,jag har nog de bästa nära&kära man kan ha...de tänker alltid på mig ...när det gäller tyg,pyssel & krimskrams.Kram på er!

2 kommentarer:

Emma Clara sa...

va kul att titta in till dig!!! Vad fina saker du gör!!!!!! Gillade haklapparna skarpt.....skulle vilja se bildaer på namnsmyckena...malin sa att du gjorde såna.....jag har redan med barnens namn men skulle nog vilja har några andra med andra ord!!
Och visst är det väl kul att pyssla!!!!

gabbiloo sa...

Vad glad jag blir av allt beröm *generad* Ska försöka att ta några bilder på namnsmyckena,har inga färdiggjorda just nu.Bara att du hör av dig om du vill ha...det fixar jag :)Javisst e det kul o pyssla och man får sån inspiration av dig!!