torsdag 15 juli 2010

Länge sen nu....



Äntligen...så kom dom på posten...mina visitkort jag beställt.
Visst e de fina,haha....löjlig skulle Peter ha sagt...mmm,ja vet!
Men i vilket fall så kosta de knappt någonting på vistaprint,och min tanke var att göra ett litet hål o hänga dem på kläderna jag sytt.
Lite proffsigare kanske det ser ut då.
Men så beställde jag nya namnband o passade även på att köpa storleksettiketter,men de verka inte behaga vilja komma :(

Ja annars va det länge sen jag skrev....har ju liksom vart lite upptagen.
Mmm,det e tufft o va mammaledig man måste ju hinna med alla mammafikor och allt va det innebär ;)
Skämt å sido...jag&barnen var iväg på en minisemester till min systerdotter.
Vi hade det såå mysigt,skönt o komma hemifrån...men framförallt var det Peter som fick semester,fick han jobba i lugn o ro på renoveringsobjektet.

Våra nya fönster till övervåningen kom förresten härrom veckan, så pluppa i dem...sen e det bara för mig o på skakande ben kravla mig upp på ställningen och måla dem.

Och något helt ointressant för er...men idag ska jag säga hejdå till en gammal kär vän,snyft!
Vi träffades på en loppis någonstans för tretton år sen,och det va kärlek vid första ögonkastet...min dåvarande sambo var lagom nöjd över att jag släpade hem min nya kompis...som dessutom vägde bly.
Sen dess har denna....orgel....följt med mig överallt...till och med till min minimala etta som jag knappt själv fick rum i.
Och standardfrågan jag svarat på hundra gånger har vart "Jaha,spelar du?" "Nä,varför skulle ja det ? ;)"Då tittar dom konstigt på mig och "Nähä".....hihi!
Men nu...nu när vi bor på en gård storlek större...nää,då får han inte rum längre....säger någon.Så två timmar på blocket så var den såld.Så bye bye!

1 kommentar:

Systerdotter nr:1 sa...

Hoppas du sålde den dyrt, för den är jävligt fin! ;)