söndag 7 augusti 2011

Tilda tyger

En glad överraskning väntade mig härrom kvällen när vi kommit hem från en minisemester.
En vännina som är grym på att foto har länge peppat mig om att jag måste marknadsföra mina kläder lite mer,att vi ska fota våra små guldklimpar med A&Tkläder,fixa till utseendet på bloggen mm.
Är så tacksam för all peppning och hjälp jag har fått av henne...men inte nog med det så kommer hon upp en kväll med en flaska vin och massa nyinköpta Tilda tyger till mig.

För er som inte vet vad just Tilda tyger är så är det ett vanligt bomullstyg men med helt underbara olika mönster.
Finns inte i alla butiker utom främst på www.panduro.se

Här kommer ett smakprov av de tyger jag fick...


Snart är semestern över ,så imorgon är det dags att slå sig ner vid symaskinen och börja så smått att sy igen....ska bli så skoj,har så mycke ideer i mitt huvud.   

Inga kommentarer: